We don't have Wi - Fi. TALK to each other!!!

Azi am gasit intamplator imaginea de mai sus si mi-am amintit cum nu de mult, copila mea care plecase sa se joace cu prietena din vecini, s-a intors val vartej ca sa isi ia tabeta. De ce? Pentru ca acolo mai erau alti doi copii cu tablete. Pe seara am intrebat-o cum s-au jucat si despre ce au discutat. Raspuns:
„Aaa mai nimic, ne-am uitat la televizor si ne-am jucat la tablete… ”

Stiu ca subiectul a mai fost dezbatut si ca multi dintre noi au constatat ca in casa, pe strada, in tren, in avion, la intalnirile cu gasca oamenii nu isi mai gasesc cuvintele, nu mai comunica, nu mai socializeaza … De ce? Pentru ca stau cu nasul in telefoane, tablete, laptopuri etc. Periculos este ca aceste gadgeturi de ultima generatie sunt utilizate din ce in ce mai mult de catre copii si tineri. Ei nu mai au nici pe departe preocuparile de alta data. Habar nu au ce sa faca atunci cand se intalnesc.
As vrea sa cred ca inca nu este totul pierdut…